X

Per accedir al tot el contingut has d'estar registrat

VULL REGISTRAR-ME

Destacat

El Showroom de la 080 es farà en format digital i arribarà a mil compradors internacionals

7 de setembre de 2020

EL 080 BARCELONA FASHION DIGITAL SHOWROOM DURARÀ 6 SETMANES. El Clúster Català de la Moda (Modacc) està enllestint la plataforma virtual del nou 080 Barcelona Fashion Digital Showroom, que arriba a la seva desena edició reconvertint-se al format digital. La plataforma estarà operativa durant sis setmanes, del 10 de setembre al 21 d’octubre, i tindrà els mateixos objectius i funcionalitats que el Showroom presencial que s’havia celebrat fins ara: generar interaccions entre compradors internacionals i les marques de moda catalana que hi exposin.

Com a conseqüència de la pandèmia de la Covid-19 i la impossibilitat de la majoria de compradors internacionals de viatjar fins a Catalunya, el Clúster Modacc i el Consorci de Comerç, Artesania i Moda de la Generalitat de Catalunya, han apostat per crear una plataforma digital absolutament innovadora. D’aquesta manera es garanteix la seguretat de marques i compradors i alhora s’ofereix la possibilitat de generar nous negocis i noves relacions professionals en un moment que el sector de la moda catalana ho necessita més que mai.

La plataforma del Showroom està desenvolupada per una empresa de solucions tecnològiques de Barcelona en col·laboració amb la Fundació FITEX, i s’emmiralla en altres plataformes digitals de fires d’arreu del món, com la Joor de Londres, la Nu Order de Nova York o la Pitti Connect d’Itàlia. El sistema facilita els intercanvis entre professionals del sector i crea una comunitat per estimular les relacions comercials i de negoci. Les marques expositores, principalment de moda femenina de segment alt, exposaran les seves col·leccions mitjançant catàlegs i fotos, i tindran accés a l’espai “Community” on podran contactar directament amb tots els compradors visitants.

Modacc ja està treballant en una campanya de màrqueting digital sobre una base de dades pròpia de més de mil contactes, que inclouen compradors, agents i distribuïdors de tot el món per convidar-los a formar part de la comunitat del Showroom de la 080. De moment la resposta està essent molt positiva, ja que molts distribuïdors han vist reduïda la seva cartera de marques fruit de la crisi sanitària i econòmica que els ha fet perdre proveïdors, i necessiten noves marques per atraure l’interès de botigues i clients finals. La plataforma els ofereix un canal fàcil i segur per conèixer noves marques i presentar-les als seus clients.

Pel que fa a les empreses expositores, de moment ja hi ha confirmades les marques Yerse, Sita Murt, Escorpion, Lola Casademunt, Blue Dolls, Dr. Bloom i Anna de Manel, i es preveu que superin la vintena, sempre centrades en roba, bany i complements de moda de dona de segment alt. Participar al Showroom els dona visibilitat, la possibilitat d’aconseguir distribuïdors i agents per a diversos mercats de tot el món i una cartera de contactes per consolidar noves relacions comercials internacionals, a més d’integrar-se a la 080 Barcelona Fashion, la setmana de la moda que enguany també tindrà format digital i se celebrarà del 14 al 17 de setembre.

+ Info: 

Showroom@modacc.cat

WEB 080 BARCELONA SHOWROOM

NDP 080FashionShowroom_cat