X

Per accedir al tot el contingut has d'estar registrat

VULL REGISTRAR-ME

Destacat

Sessió de creativitat de la Junta de Modacc

15 de juliol de 2020

Divendres 10 de Juliol de 2020 la Junta Directiva del Clúster Català de la Moda s’ha reunit en la primera trobada presencial després del confinament, per reflexionar al voltant dels canvis que es produiran en el consumidor després de la crisi sanitària provocada per la COVID-19.

Sota el lideratge de la Presidenta Arancha Algás de la marca Boboli, empresaris i directius de marques com Javier Simorra, Guasch, Yerse, SystemAction, Escorpión, Massana, empreses tecnològiques com Shima Seiki España i el Centre Tecnològic FITEX, empreses logístiques com GrupMet o Sevica i l’Escola de Moda LCI Barcelona van treballar sota la metodologia del Design Thinking per extreure conclusions al voltant dels canvis d’hàbits que es produiran en els consumidors de moda durant els propers mesos.

Entre les principals conclusions destaca la imatge d’un nou consumidor post-Covid més digital, més racional i pràctic a l’hora de planificar les seves compres i amb una major consciència al voltant del poder de la compra sobre l’economia de proximitat. Tot i aquests canvis, els participants van considerar que el preu es mantindrà com un factor molt sensible en el moment de la compra de productes de moda.

A la reunió hi van assistir també la Directora General del Consorci de Comerç, Artesania i Moda, la Sra. Muntsa Vilalta i la responsable de l’àrea de Moda del Consorci, la Sra. Marta Coca.

El Clúster Català de la Moda (MODACC), té entre els seus objectius prioritaris conèixer el canvis que es van produint en els consumidors com una font que permet a les marques de moda catalanes innovar en els seus productes i formes de servei. MODACC està format per més de 150 empreses de la cadena de valor de la moda que representen 2.000 milions d’euros de facturació agrupada i 6.000 professionals a Catalunya.