NOTÍCIES

El showroom 080 Barcelona Fashion Connect incorpora la roba de bany com a nova categoria

Clúster Català de la Moda (Modacc)

El dijous 27 de d’abril se celebrarà una nova edició del 080 Barcelona Fashion Connect, el showroom organitzat pel Clúster Català de la Moda (MODACC) amb el suport del Departament d’Empresa i Treball. La trobada comercial virtual, que s’emmarca dins de les activitats prèvies al 080 Barcelona Fashion, mantindrà el format de show televisiu de la darrera edició, millorant l’espai en 3D amb elements personalitzats en funció de la marca expositora. La novetat més destacada d’enguany és que s’incorpora la categoria de roba de bany a les habituals de roba exterior i complements.

L’esdeveniment, que unificarà i centralitzarà les presentacions de les marques participants en un plató, serà novament en format digital, una modalitat molt exitosa en les darreres edicions. Així, s’ha multiplicat l’assistència de persones compradores de tot el món i ha incrementat el nombre de contactes, reunions bilaterals i acords de venda aconseguits durant la jornada.

Una vintena de marques catalanes de moda i complements ja ha confirmat la seva participació a l’esdeveniment per presentar davant de compradors d’arreu del món les seves col·leccions per a la propera temporada. Les marques inscrites són les següents: The Artelier, BALUARD BARCELONA, NKN Nekane, ESCORPION, EstadoDeRuido, BOHODOT, BELAMER, Bad Habits, LISA LEMPP, IMARIT, CALAMOON, Lisa Ivarsson, Infinit Denim, BIBA, xantik®, sita murt /, DOCOR, melé beach i P A N.

Al llarg de la jornada, les marques podran explicar online els seus trets distintius i presentar les seves col·leccions durant 15 minuts; a més, també podran fer trobades bilaterals amb els compradors inscrits: agents, distribuïdors, representants de

plataformes d’e-commerce i altres perfils professionals, amb alta capacitat de compra internacional.

Per completar l’esdeveniment virtual, del 27 d’abril al 27 de maig les marques podran incorporar documents i vídeos d’interès per als agents a través de la plataforma on se celebrarà l’esdeveniment. D’aquesta manera es facilita l’accés a la informació a les persones compradores amb diferències horàries respecte Europa amb l’objectiu de promoure la interacció entre persones compradores de diferents països.

En aquest sentit, i amb l’objectiu de facilitar l’accés a nous mercats, enguany s’ha col·laborat amb les oficines externes d’ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa de la Generalitat de Catalunya - a Mèxic i Dinamarca per captar nous mercats i generar oportunitats de negoci internacionals a través de l’exportació de marques de moda catalanes.

El director de Modacc, David García, ha destacat que “el 080 Barcelona Fashion Connect s’ha consolidat com l’instrument digital de promoció internacional més important de l’Estat: cada edició aconseguim la participació d’un 50% de marques noves i el registre de més de 140 agents i distribuïdors de tot el món. Les dades ens demostren que les eines digitals són instruments de promoció comercial que han vingut per a quedar-se, més enllà de la pandèmia”.

El showroom 080 Barcelona Fashion Connect és el primer acte que se celebra en el marc de la 31a edició del 080 Barcelona Fashion, que tindrà lloc del 2 al 5 de maig al Recinte Modernista de Sant Pau de Barcelona.

Recursos

Comparteix-lo!

DESTACATS

NOTÍCIES RELACIONADES

Modificar cookies