Clúster Català de la Moda (Modacc)
El projecte de suport a la internacionalització de les indústries del disseny de l’Anoia es centra en aspectes de sensibilització i assessorament a les empreses envers a la importància de elaborar i executar una estratègia internacional, potencia la cooperació mitjançant plataformes empresarials en mercats de destí, treballa per ajudar a les empreses del territori a accedir a mercats internacionals i fomenta la participació agrupada de marques del territori en fires de referència internacional.
Objectius
Accions que es desenvoluparan:
ACCIÓ 1: PLATAFORMES EMPRESARIALS A L’EXTERIOR
ACCIÓ 2: PARTICIPACIÓ EN FIRES INTERNACIONALS
ACCIÓ 3: SENSIBILITZACIÓ I ASSESSORAMENT EN LA CONSTRUCCIÓ I EXECUCIÓ D’UNA ESTRATÈGIA INTERNACIONAL
El projecte s’emmarca dins del PECT-IDANOIA (Pla d’especialització competitiva territorial), coordinat per l’Ajuntament d’Igualada, que té per objectiu principal desenvolupar projectes singulars i col·lectius relacionats amb la recerca, el desenvolupament i la innovació a partir de les oportunitats identificades pels agents del territori i amb la finalitat de transformar el nostre teixit productiu i respondre als reptes econòmics i socials del territori dels propers anys, a l’hora que faciliten la recuperació i la transformació de la indústria.
Aquest projecte està cofinançat per fons FEDER i per la Diputació de Barcelona.
Mès informació: lmorcillo@modacc.cat
13 novembre 2025
MODACC ha culminat una nova missió empresarial al Marroc coincidint amb la celebració de Maroc in Mode, la fira tèxtil més rellevant del continent africà, amb l’objectiu de reforçar les connexions estratègiques entre les empreses catalanes i un ecosistema industrial que avui és clau per a la competitivitat del sector.
1 octubre 2025
EL CLÚSTER CATALÀ DE LA MODA VA ACUDIR A LA FIRA INTERNACIONAL DE PARÍS WHO’S NEXT EN LA SEVA EDICIÓ “SUMMER NEVER ENDS”
8 setembre 2025
El Clúster Català de la Moda (MODACC), amb el suport de la Fundació Privada per a la Innovació Tèxtil (FITEX), ha organitzat una missió comercial a Düsseldorf, considerada una de les capitals de referència de la moda a Alemanya i a Europa.