Clúster Català de la Moda (Modacc)
L’aprenentatge per reforç, Reinforcement Learning (RL), és una tècnica de Machine Learning que permet a un agent informàtic plantejar estratègies efectives en base a la experimentació amb les dades, per tal de realitzar una tasca mitjançant interaccions de prova i error amb un entorn dinàmic. En el sector del màrqueting, el RL pot oferir noves possibilitats per optimitzar les estratègies de captació, conversió i fidelització dels clients. El RL pot ajudar a adaptar el missatge, el canal i el moment de la comunicació a les preferències i el comportament de cada usuari, augmentant així la personalització i la rellevància de les campanyes.
El projecte SuitsUbest és un projecte d’investigació industrial que té per objectiu investigar, dissenyar i assajar un algoritme de RL en el món del marketing en el sector de la moda. Es pretén obtenir un prototip amb el que validar si es poden optimitzar les estratègies de marketing, i amb això maximitzar les vendes.
SuitsUbest està liderat pel Clúster Digital, i coimpulsat per AIS Group, Simorra, MODACC i FHIOS.
El projecte està finançat pel Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme a través del programa de recolzament d’Agrupaciones Empresariales Innovadoras.
18 desembre 2025
EL CLÚSTER CATALÀ DE LA MODA TANCA L’ANY AMB UN TALENT SHOW I NOVA IDENTITAT VISUAL
21 febrer 2025
Amb l’objectiu d’explorar el potencial d’aquesta tecnologia i facilitar la seva aplicació en el sector, MODACC – Clúster Català de la Moda i Neural Fashion posen en marxa un cicle de webinars mensuals dirigits a professionals, empreses i creatius interessats en integrar la IA en els seus projectes i negocis.
17 febrer 2025
El cicle de formacions tindrà el seu inici el dia 20 de febrer i s’estendrà fins al 24 d’abril.