14 maig 2024
Les empreses de moda catalanes s'inclinen cap a proveïdors de major proximitat a causa dels desafiaments en el transport des d'Àsia i les recents regulacions ambientals
30 abril 2024
Aquest dimarts, en una novaedició del 080 Barcelona Fashion Connect, 150 professionals de 20 països hanparticipat en el showroom virtual organitzat pel Clúster català de la Moda (MODACC), amb el suport del Departament d’Empresa i Treball. La trobada comercial virtual ha mantingut el format de show televisiu de la darrera edició, millorant l’espai en 3D amb elements personalitzats en funció de la marca expositora. Enguany, l’esdeveniment ha estat presentat a càrrec de la periodista de 3Cat i presentadora del canal 324, Bàrbara Arqué.
Al llarg del matí, les 16 marques expositores han presentat durant 15 minuts les seves col·leccions als més de 150 professionals assistents de països com França, Alemanya, Espanya, Bèlgica iItàlia. També hi han participat representants de plataformes d’e-commerce ialtres perfils professionals amb alta capacitat de compra dels Estats Units, Dinamarca, Regne Unit, els Països Baixos, Portugal, Lituània, Irlanda, Mèxic i Canadà, entre d’altres.
Clúster Català de la Moda (Modacc)
29 abril 2024
El Clúster Català de la Moda, MODACC, ha celebrat per a primera vegada una jornada d’immersió estratègica de la industria de la moda. La trobada, que ha tingut lloc durant els dies 24 i 25 d’abril a l’EcoResort Mas Salagros, ha acollit més de 70 professionals del sector amb l'objectiu d'adquirir coneixements i experiències de líders sectorials, construir comunitat i compartir experiències amb altres professionals del sector, i finalment, generar noves idees i nous projectes per millorar la competitivitat i impulsar la moda catalana.
26 abril 2024
Les noves realitats geopolítiques, la manca d'una indústria tèxtil local desenvolupada i l'alt volum d'importacions del sector de la moda al Kazakhstan fan d'aquest país de l’Àsia Central una oportunitat destacada per a l'expansió de les marques catalanes de moda. En aquest context, ACCIÓ i el Clúster Català de la Moda MODACC han coordinat una missió empresarial al Kazakhstan, concretament a la ciutat d'Almaty, la principal metròpoli cultural i creativa del país.
El principal objectiu de la missió comercial ha estat facilitar el contacte entre les marques catalanes participants amb distribuïdors i compradors de cadenes de moda d’aquest país on la població jove, molt interessada per la moda, segueix les tendències internacionals i valora positivament les marques de moda europees. En aquest context, les empreses participants – Bóboli, Escorpion, Lola Casademunt, Massana, Punto Blanco, Sita Murt, Yerse i Avet – han tingut l'oportunitat de celebrar una trentena de reunions amb distribuïdors i compradors de cadenes de botigues de moda del país. A més, les marques catalanes han realitzat un retail tour pels principals centres comercials de la ciutat d’Almaty – Sacks fith Avenue, Esentai Mall, Mega Centre, Luxus o Dostyk Plaza – que els ha permès conèixer l’oferta local per tal d’identificar oportunitats concretes per a la internacionalització de les marques catalanes de moda.
Modacc (Carrer de Milà i Fontanals,14-26, Barcelona)
27 maig 2024
L'adopció de pràctiques sostenibles és una preocupació creixent en tots els sectors industrials, especialment en àrees com la moda, on l'impacte ambiental pot ser significatiu.
Online
21 maig 2024
En la moda, és essencial comprendre la importància del càlcul de la petjada ecològica dels productes en les nostres diferents col·leccions. Aquest webinar ens brindarà l'oportunitat d'explorar com el ...
Casa Gracia
16 maig 2024
Descobreix el teu potencial internacional al nostre meet and greet a Barcelona!
Si el teu interès és conquerir el mercat nord-americà, t'esperem el pròxim dijous 16/05 a Casa Gràcia ...
Barcelona
8 maig 2024
Trobada professional entre productors egipcis del sector tèxtil i de la confecció amb empreses catalanes del sector de la moda